2013年6月30日星期日

朱古力罌粟花(玫瑰雪芳蛋糕)


呢個蛋糕係o岩o岩左o個個星期六我o係"小王子廚房"﹣﹣>(即本人屋企)上堂教學生做嘅蛋糕。
我同幾個美"少女"好開心兼hee hee哈哈咁過左一個美好嘅星期六早晨,真係5講得少呀~而家d媽媽真係個個都又後生又新潮,嘩~生左幾個都重咁索gar喎!見到佢地我真係覺得自己好老咁呀T.T~

呢朵朱古力罌粟花靚5靚先?呢朵花係我前兩日瞓5著諗到咁整嘅~易到嘔兼靚到飛起。嘩!直頭同我人生觀係一樣呀........





少少付出、大大收鑊ar ma!hahahaha.....

本來我打算放o係我“或者”第二本書度嘅,不過咁o岩今堂有兩個初學做蛋糕嘅靚媽媽嚟上堂,所以就教左佢地做先o勒。

我有無同你地提過我終於買左屋兼搬埋呢?
由於我終於有返個"小王子新廚房",所以小王子媽媽嘅烹任班會o係呢個"新廚房"度繼續進行,你有無諗過要同小王子媽媽一齊玩"煮飯仔"呢?hahaha.......

"小王子廚房"下一個堂教做港式面包,o拿~面包你就食得多o勒,有無諗過自己o係屋企度自制手工面包呢?出面買返嚟嘅面包你又知5知裡面加左幾多潻加劑呢?你又有無試過整出嚟嘅面包5知點解硬係好似神跡咁﹣﹣>

好似天父將個面包變做石頭咁呀?
究竟點解明明跟足個食譜,但係都硬係如果5出爐即刻食嘅話就會咬到牙都硼gar呢?

自己做嘅手工面包又健康又好食,絕無潻加劑同化學o野小王子媽媽教你用最閒單嘅器材,o係普通屋企同用最普通嘅材料做出好似o係街買返嚟一樣咁靚嘅全手工面包。
係米好想學呢?如果你都住o係Sydney,又或者想搭飛機嚟同我學做手工面包嘅話我都無任歡迎。有興趣嘅Blog友可以o係我face book fans club"小王子廚房"度留inbox message比我,5好就咁o係下面留呀~因為o係yahoo blog度留言我好多時睇5到兼追5返gar。BUT普通吹水o係呢度留OK嘅~hahaha......

"小王子廚房"~之港式面包
時間:7月13日(星期六)
          早上 10:00(大慨三個小時)
制作:港式菠蘿包及墨西哥包
名額:5個
每個學員可以帶走10﹣15 個手工面包

費用詳程及報名方法請到以下網址inbox留言﹣﹣>

https://www.facebook.com/pages/小王子廚房/184202804994














沒有留言:

發佈留言