2013年7月6日星期六

神秘熊cupcake


究竟呢個cupcake有咩咁神秘呢?

究竟係邊part攪到佢咁神秘呢?
wah hahahaha.......




不過我又吾會咁快開估住喎~要等我第二本書至會開估gar,無計la~我次次o係"嘩!Box教室"教d野都比人用左嚟賺錢,諗下諗下d錢都係留返比自己賺na咁。

我從來都無同你地提過小王子有個好特別嘅嗜好,小王子最鍾意就係攪爛gag
除左講爛gag之外.........



之5係玩魔術law~

我都5知由幾時開始,小王子由鍾意用口講爛gag轉為用手攪爛gag?不過有樣野我真係服左佢,就係小王子可以不停咁刨住本悶到嘔嘅"魔術書",一路攞住副啤版o係度苦練。

喂!OK gar,我真係見到佢由完全5得到而家單手可以“cut"牌呀.....總之就整嚟整去咁law!o個d魔術道具我屋企都5知有幾多套tim呀。

我見小王子咁鍾意玩魔術,咁o岩而家放Term Break,於是我諗住上網搵d咩魔術shop呀同魔術班呀~可以帶小王子去law!

o拿~魔術鋪同魔術班呢都真係少到你5信"千王之王"呢間就係我其中o係網度搵到嘅魔術專門店,而佢個老細"羅四海"呢~


就更加o係網度一見到佢張相經已可以斷定呢條友十成係老千嚟。之但係o係揀無可揀之下我終於決定帶住小王子去會一會佢........

嘩!間"千王之王"真係"格攝"到爆,一入到去成間野根本就係間夜冷鋪嚟,而羅四海個真身就更加同網上面張相一樣﹣﹣>
老千相。
初初阿四哥都無話好招乎我地gar,但係見小王子著得靚,個樣又真係想買野咁喎~米成隻樹熊咁"僕"實我同小王子law!
最攪笑嘅係佢重要表現魔術比小王子睇喎.......

四哥攞住副啤牌﹣﹣"o拿~我表演個魔術你睇la!小朋友,你o係副牌度是但揀隻la。"

我﹣﹣"係米佢是但揀隻你最後都搵到出嚟gar?"

四哥即時好自豪咁話﹣﹣"係呀!"

我同小王子話﹣﹣"咁你揀隻la~"

小王子﹣﹣"葵扇A la咁。"

四哥一路整住手上面d牌一路話﹣﹣"葵扇A 呀?"

小王子等佢整完之後陰陰咀笑住咁話﹣﹣"我都係要紅心K na。"
(查實小王子因為識得玩佢呢個魔術,所以專登諗住扇佢。)


我見阿四哥個咀角有小小震,然後話......
    "er.....咁你第一個講話要葵扇A ga ma,就葵扇A la咁。"


於是阿四哥反轉副牌係咁派,派到一隻揭開真係葵扇A 喎。阿四哥個樣係勁自豪嘅,我同小王子望住台上面o個隻葵扇A ,然後大家對望。以下係我同小王子用心聲嘅對話.....

    "盲都見到係兩隻牌痴埋la~嘩!大佬5係咁流下哇?"


小王子﹣﹣"其實我識玩呢個魔術ga媽媽."


我﹣﹣"係?"


我同小王子開始忍5住o係度笑......
阿四哥望住我地兩個係咁o係度震,我用中文同小王子講.....

"千奇5好講英文呀~"


hahaha......因為我驚比阿四哥知道我地兩單友其實o係度耻笑緊佢。

買完野之後,我同小王子雙腳一踏出"千王之王",羅四海竟然即刻落閘放狗兼封鋪。更係la~無nana又捉到兩條游水魚喎~







沒有留言:

發佈留言