2013年5月26日星期日

代糖南瓜芝士蛋糕



你有無試過用代糖嚟做甜品呢?
其實而家市面上出左好多5同重類嘅代糖,有用嚟沖o野飲嘅,亦都有專用嚟做甜品嘅。

你又知5知道其實平日用嚟沖咖啡o個種代糖~係5同用嚟煮o野焗蛋糕o個種代糖gar呢?


你又知5知道有種植物叫Stevia,佢嘅甜度係真糖嘅300倍呢?


其實用呢種植物嚟提鍊代糖外國已經有左好多年gar na,我都試過買過盤Stevia返屋企自己種,之但係我有名"女殺手",真係除左養小王子之外~係養咩都死gar,所以我盤Stevia經已魂歸天國N年o勒。


以我咁懶嘅性格,如果今次5係因為...........



要幚太古方糖Stevia代糖寫食譜,所以至會咁神心研究左幾個代糖食譜gar啫。老實講我N年前已經有用代糖嚟整甜品,米以為用代糖嚟整甜品好容易,因為代糖呢樣食材查實好鬼馬,真係5係個個食譜將真糖轉用代糖就OK gar,有d做蛋糕嘅方法根本5用得代糖tim la,而且代糖5會好似真糖咁加熱會有蕉糖嘅效果,所以用代糖做出嚟嘅蛋糕5會有真糖o個種金黃色,而呢種用真糖做嘅甜品獨有嘅金黃色澤,正正就係令人垂涎三尺嘅主要原因。

加上無論代糖同真糖有幾相似都好,代糖始終5係真糖,所以會有小小Aftertaste﹣﹣則係話第一啖食落口係同真糖無分別嘅,但係當你吞完之後就會覺得有小小5同o勒~erm.......情形就好似你飲減肥可樂咁law,飲完硬係個口好似有d 5同嘅味咁。

所以要用代糖焗做出同真糖甜品一樣嘅金黃色澤,又要克服代糖嘅Aftertaste,真係一dd都5易gar!而呢個"代糖南瓜芝士蛋糕"就係我第一個為太古方糖寫嘅代糖食譜o勒~你地又覺得佢似5似用真糖做嘅芝士蛋糕呢?




沒有留言:

發佈留言