2013年5月19日星期日

心口針曲奇



近排short左,計"我要買珠寶曲奇"之後,因為長時間人送珠寶比我,再加上小王子送左條5蚊"鑲滿哂鑽石嘅珍珠手鍊"比我做母親節禮物,所以痴左~終日係咁整d珠光寶器曲奇餅。

查實我覺得自己眼光幾好gar!

點至叫靚點為之5靚我真係睇第一眼就有哂feel gar,所以你睇我整d蛋糕都靚靚地gar ma係米?

不過......
點解.......
小王子佢.......


呢樣野一dd都5似我gar 呢?
小王子爸爸就更加.........




唉~
唉唉~


話說上個月我同小王子由英國返嚟o個時o係香港度留左6日,我就因為新書宣傳忙到甩轆...呀5係~
5只甩轆,係四肢都甩哂至o岩。

所以小王子爸爸都返左HK,因為o個幾日我真係無時間揍小王子。小王子今年左好多,好多衫褲都o岩著,但係因為我要做o野,所以一早就交帶定小王子爸爸帶小王子去買衫買鞋。我世估5到佢地兩仔爺竟然會玩"親親父子你揀我5揀"呢個本世紀最令人慘不忍道嘅遊戲幾日過去........
有朝我起身見到小王子爸爸換哂衫出門口....
一抬頭望過去....
嘩~個心真係離一離!心諗.......
“嘩!低B藍?”

我﹣﹣“嘩!你咩事呀?買件咁嘅色嘅T-shirt嘅?”
小王子爸爸﹣﹣“騎騎~個仔幚我揀gar!”
我﹣﹣“吓?5係哇?”
小王子爸爸﹣﹣“係呀!我叫個仔同我揀,我就同個仔揀ar ma~”
我O咀-ing~

當我咀都未
O 完之濟小王子就行出嚟o勒......
我一望小王子.......


我﹣﹣“嘩!你又咩事呀?”

小王子爸爸﹣﹣“係呀!件T-shirt佢自己揀gar。”

小王子﹣﹣“係呀媽媽!靚5靚呀?”

我﹣﹣“吓?er........則係咁~如果係我就一定5會買law!”

小王子﹣﹣“點解呀媽媽?5靚咩?”

我﹣﹣“er..................”

終於o個晚我做完宣傳....
我同小王子爸爸講.......


“老老實實o勒~究竟你地兩個買左d咩衫?”

於是小王子爸爸就攞d衫出嚟比我睇o勒......
我一望.......


“嘩!香蕉黃?5係哇?"

小王子爸爸﹣﹣“5靚咩?個仔都有一件gar!”

我﹣﹣“吓?個仔都有件同你呢件一樣嘅香蕉黃?”

小王子爸爸﹣﹣“係呀!”

我﹣﹣“兩件一模一樣?”

小王子爸爸﹣﹣“係呀!我覺得幾靚丫~”

我﹣﹣“得!聽日你地5好再買衫o勒~等我後日做完野同你地去買。”








沒有留言:

發佈留言