2013年5月13日星期一

朱古力波板糖



又到一年一度母親節,年年呢個時候Face Book戰況激烈,真係天未光眾母親們就經已開始Post禮物相呀、卡呀同Video呀咁,攪到我地d媽媽級幾大壓力至得gar!真係如果到上就十點都重未有相Post嘅話,塊面由頭頂到落腳指尾gar。hahaha.......
不過今年5同喎~今年母親節...........



Face Book溫情feelVideo得一個半個啫,禮物相少左,有嘅都係咁law!反而多左大家祝賀母親節快樂嘅賀詞。

咁我今年又收到d咩呢?
小王子爸爸呢就送左個mini iPad比我(yeah~),而小王子呢..........

就咁嘅~大前日小王子放學問我....

小王子﹣﹣"媽媽今日幾多号呀?"

我﹣﹣"5知呀~做咩呀?"

小王子﹣﹣"咁幾時至係5月7号呀?"

我﹣﹣"聽日掛~5月7号做咩呀?"

小王子﹣﹣"媽媽5月7号要交15蚊呀!"

我﹣﹣"吓?點解無nana5月7号要交15蚊呀?"

小王子﹣﹣"er.....係secret嚟gar。"

我諗一諗﹣﹣"o我~Mother's Day present呀~"

小王子見比我識穿左就好尶尬咁笑,重成個人"i"埋我度咁話....

小王子﹣﹣"媽媽~呢個suppose係secret嚟gar!"

我﹣﹣"嘩!你老師叫你返屋企問媽媽攞15蚊返學買morther's day present,但係又要係Secret嚟。究竟你老師係米傻gar?一或佢以為你地d媽媽係傻gar呢?"

小王子個樣真係好鬼死尶尬兼ee er er咁話﹣﹣"老師叫攞15蚊,無話要問媽媽攞嘅~"

我﹣﹣"唓~咁你應該問爸爸攞ar ma,有咩理由問我攞至得gar?"

小王子諗一諗~係喎!點解我5問爸爸攞呢?
於是
    小王子一味咁o係度傻笑~
而我
    就一味o係度ee umum咁講....

"唉~我真係可憐na,要自己比15蚊出嚟買禮物比自己,真係好慘呀.....”
最後小王子老笠左我廿蚊返學。

終於今朝天都未光小王子就走過嚟我床邊同我講"Happy Mother's Day",兼夾送左條珍珠手鍊比我。
嘩~5講得少gar,條手鍊鑲哂鑽石gar。

我﹣﹣"嘩~好靚喎!"(我承認我呢個反應係有小小浮誇嘅~不過個仔送就死都話靚la!)

小王子﹣﹣"媽媽~你真係覺得靚呀?"

我﹣﹣"係呀~呢條鍊就係15蚊呀?"

小王子﹣﹣"5係~條鍊5蚊之ma!"

我﹣﹣"吓?5蚊?咁淨返o個15蚊呢?”

小王子﹣﹣"係我個銀包度law!"
我即時嗌﹣﹣>
"嘩~搶錢呀!"

(你地睇下d石幾閃至得gar!)










沒有留言:

發佈留言