2014年6月17日星期二

黑芝麻馬卡龍



連續病左幾個禮拜,真係咳到連個跌 出嚟咁濟。
本來有件笑到甩蹗嘅野要同你地分享,但係幾個禮拜無寫Blog,今日想分享下近況先.........


之前無同你地提過,出年"聚寶盤"School Music trip,
去邊呢?
佢地去土以其同威尼斯
重要係坐飛機 去威尼斯,再坐遊輪去土以其,然後一路沿途表演,去足14日。

小王子就更係開心la,之但係豪華嘅旅遊come with豪華嘅price呢~

14日豪華團,早機去晚機返,連豪華遊輪,沿途表演另加大大小小展覽館同博物館等等等等.......
誠為 AU$9590 大元!
嘩~幾大方呀,比9千六都重有10蚊找呀!!!

講緊澳幣呀老友~
呢個數買到架幾好嘅二手車gar na.
自從我得知呢知惡號之後,真係一蚊都5敢亂洗呀。
雖然係要好多錢,但係個trip又真係好值得去嘅~因為出年係紀念第一次世界大戰其中澳洲同土以其有份打嘅戰"亦"嘅100周年,當地會有好多興祝活動,小王子佢地有份o係最大形嘅興典度表演tim,又會o係威尼斯最大嘅演奏廳度演奏。真係就算5食都要比個仔去見識下la,你地話係米?

惡號呢家o野真係一浪接一浪,正當我為左小王子個豪華團"節食"之濟.........

小王子爸爸同我講由下個月起會由合約員工轉做長工,以後5洗每幾個月就煩公司續5續約,兼可以5洗太努力都個個月有人工"豆",年中重有病假、長假同其他褔利~
                      你地話係米正先?

但係荀工又係come with the 荀價呢~

                               咩價?

就係誠為每個月少30%人工o勒~
30% 5係30餅呀!

你話我震5震驚先?

以前做合約員工,雖然每幾個月就驚一次有無得續約,但係人工就真係比長工多好多。小王子爸爸做左合約員工都有14年na,而家年紀大左,心血少左,係無咁嚇得 gar na,所以小王子爸爸情願轉份人工少但係穩定嘅長工。

無論小王子爸爸做咩決定我都支持嘅~我諗呢個應該係做人老婆嘅最基本la,雖然我真係有d 擔心以後夠5夠生活...........

就係咁,本來要為豪華團而節食嘅我,由下個月開始可能淨係有水飲gar啫~期望藉此可以減20 kg!













20 則留言:

  1. 個個月驚份工不保又係幾係嘢架,雖然人工低咗,始終係長工有多啲保障!

    回覆刪除
  2. 呢個豪華團真係堅, 但為左比個仔見識, 真係檔埋底底都要比佢去。
    有份長工安心好多, 年紀大真係難d 搵野做, 你唯有開多幾course 補數啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 開course都5掂la~真係出嚟撈都攪5掂呀!

      刪除
  3. 小王子咁叻真係唔食都要俾佢去!

    回覆刪除
  4. 呢個豪華團要成萬蚊,要節好多食!24孝父母!

    回覆刪除
  5. 9600AUD @@ 夠交2.5個units 嘅學費喇@@,果然豪!

    回覆刪除
  6. 好得人驚嘅價錢,為仔c為仔亡為仔頂硬上啦,如果我隻小豬妖第時有咁勁,真係賣乜都俾佢去呀
    p.s.王子媽,慳還慳,好好保重身體呀p.s.2開course唔掂,不如出多幾本書,會唔會快d$_$

    回覆刪除
  7. 出書係完全賺5到錢gar,又哂時間~5會再出!

    回覆刪除
  8. 完全明白你感受啦, 我每個月咪又係進貢咁比學費...幼稚園學費貴過讀大學呀!!!
    不過嚟緊終於升小唔洗比學費啦, 等我儲一年又到個細~~~唉....

    咁爸爸轉做長工都係好事, 你一係考慮吓喺嗰邊開班賺吓外快啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉~好鬼死煩呀!
      家下養個仔重慘過捉隻老鼠入米鋼law!

      刪除
  9. 小王子媽媽,有些關於做朱古力裝飾問題請教你,我用 Wilton Candy Melts 唧了一些線條,等了好久都唔識凝固,甚至放了一晚都是軟軟,一掂就斷,如果放入雪櫃就會凝固,但拎返出室溫一陣又軟化,試用過不同顏色都一樣,沒有一次成功,請問發生甚麼問題?

    回覆刪除
    回覆
    1. 溶candy melts好多時都會杰到一舊舊咁,要加固體菜油至可以用,但係加嘅份量太多就會出現你呢種情形gar na。

      刪除
  10. 咁唯有賢內助你盡量儲多啲私己錢傍身啦。

    回覆刪除
  11. 為O左小王子, 媽媽要加油呀!!!
    恭喜小王子爸爸可以轉做長工呀!!!

    回覆刪除