2016年3月4日星期五

RoseMarie Birthday Cake




小王子o個班每年都兩個人一組,互相送生日蛋糕,大家輪流咁帶,所以小王子佢地個個禮拜都有生日蛋糕食gar。上個禮拜到小王子帶蛋糕o勒~之但係佢地o個班有個同學仔對Gluten敏感,所以所有人帶嘅蛋糕都係要Gluten free嘅。我聽到呢個消息當然係即時大叫......


                  有無攪錯呀!!!!!!
如果屋企無人對呢樣野敏感嘅話,點會識整呀??
小王子話可以買gluten free cake mix嚟做。我再大叫......
"5係哇?你叫我買Cake Mix??呢個直頭對我係侮辱嚟喎!"


呢個係之前同人做嘅生日蛋糕,點知小王子話好鍾意,叫我整個咁嘅樣嘅Gluten Free Cake比佢帶返學。Gluten Free 都難5到我嘅~小王子返嚟同我講話d同學仔話個蛋糕好好味,所以全部食哂。
                              呢個就係Gluten Free Cake o勒




自從小王子由中四開始有本世紀最危險嘅生物--->
"女同學" 之後 .........

"聚寶盤" 班男子組閒直亂哂陣腳,成績跌左5在講,有d情竇初哥直頭失控。咁又好難怪佢地嘅~o個d鬼妹仔超豪開,一隻二隻小白兔咁o係學校度彈嚟又彈去,真係想睇5到佢地都難law!!!

話說小王子有個老死叫榮個人一嬲奇奇怪怪無咩朋友,er.........就係o個d數學天才嘅科學怪人類形law!!之但係5知係米物以類聚嘅關係,小王子同榮又鬼咁老友。榮讀書都好叻下gar,佢就係o個d平時企都企5直,一日到黑自言自語,又無時無黑自己一個攞住部計數機一路禁一路咀up up嘅外星人。

小王子話榮同佢講如果佢全級5考到top 10嘅話,佢爸爸係會打鑊佢嘅。大前年全級考十幾,真係比佢老豆打左佢一鑊。可能你地覺得好正常啫,考得5好比父母打。之但係呢度5係HK呀,係呢度鬼佬考到50分都話good good good,所以因為考試5夠100分就要打嘅事,o係鬼佬家庭真係絕無緊有嘅事。

芝咋妹呢就係同榮一齊上機課嘅,芝咋妹芝咋到呢~小王子話最怕就係佢,總之就乜都要咬一餐煩到嘔la。正所 謂豬頭都有盟菩薩榮竟然勁like芝咋妹,重要全校都知道呢個"秘密" o個度頂癮喎~

HK好興改咩"東芝戀"呀~"鋒芝戀"呀咁,呢度都一樣不過係用英文gar啫。所以"喪芝戀"呢個名一早吹遍全校,最慘係喪榮同芝咋妹根本就無開始過,但係就一路比人叫"喪芝戀",所以有日芝咋妹決定約喪榮出嚟講數.......

點解我會講呢件事呢?你因為呢單o野真係超級咁攪笑,個攪笑位係由"全校都知道"嘅暗戀開始,到約定攤牌都係"全校都知道"!!!!!!!重要係連攤牌時間地點都係"係人都知",而且........

小王子--"媽媽你知5知芝咋妹約左榮攤牌呀?"

我--"攤咩牌呀?講話5鍾意佢呀?"

小王子--"5係~"

我--"吓?講話鍾意佢呀?"

小王子--"5知呀~芝咋妹約左佢下個禮拜呀!"

我--"嘩你咁都知?"

小王子--"係人都知la~"

過左幾日.......
小王子--"媽媽!你重記5記得芝咋妹約左榮攤牌?"

我--"記得~點呀?芝咋妹係米話5鍾意榮呀?"

小王子--"5知呀~不過5緊要,因為高佬全走左去佢地攤牌o個度,重錄埋音呀?"

我--"吓??5係下哇?咁攪笑?"

小王子--"hahaha......係呀~咁阿高佬全好高gar ma,佢地約左o係學校花園度講,咁阿高佬全就縮埋呢o係個bush後面然後用手遞高個電話靜雞雞咁錄gar!"

我--"Wah hahahaha.........."

小王子--"hahaha......"

我--"咁點呀?佢地講咩呀?"

小王子--"我未聽呀~高佬全話等單野淡d先,下個term至比我地聽喎!"

我--"咁你聽日返去同高佬全講話你媽媽等5切,問佢可5可以send個copy比你媽媽聽先la。"

小王子--"hahaha......"












8 則留言:

  1. 唔止全校通晒天,連家長都知埋,呢單野都夠騎哩。

    回覆刪除
  2. 我都好想知呀, 你知道, 話聲我地知吖

    回覆刪除
  3. 好靚呀,個蛋糕!

    我都想知呀,留言等大結局~~~

    回覆刪除
  4. 留毛跟結局呀, 呢D小朋友嘢真係好鬼可愛!

    回覆刪除