2013年10月24日星期四

mini Wedding Cake



今日又係要分上、下集,每次講到呢單友嘅衰o野都不能盡錄,5分兩集都講5哂。今日係上集。

重記5記得"胡so勇"
呢~o係"聚寶盤"教中文o個個意大利煙鏟呀~
5記得嘅Blog友可以去呢度o急o急之前發生左咩事..........




http://babyprinceworld.blogspot.com.au/2013/06/blog-post_8.html

http://babyprinceworld.blogspot.com.au/2013/06/box.html


計上次佢老屈小王子,攪到小王子要留佢人生第一次堂之後,條友好似上左癮咁時時搵機會抽小王子痛腳。上個term佢又再屈多小王子一次要佢留堂,o個次又乜呢?

o個次胡so勇話小王子打劍o個陣個基本馬步做得5好,屈佢係專登做成咁所以要罰佢留堂。

我知道之後即時發爛,有咩理由做基本動作5好要罰先?我識重洗5洗去學先?"聚寶盤"規定所有小朋友都要主修一樣運動,就算你5 like都要修。Well~我覺得for男仔呢樣都OK嘅,之但係學校5係想陪養d小朋友熱愛運動gar咩?等佢地可以做肌肉男,5洗做軟肉男

咁做運動o個陣5係應該比個快樂氣氛d小朋友陪養做運動嘅興趣gar咩?點解做得5好要罰先?
呢單o野我嬲到震,即時叫小王子爸爸同佢地理論。

之但係個留堂罰o係第二日度,所以小王子點都要去左留堂先,耶穌我地慢慢至再講。不過....
留堂o個陣竟然~竟然係要小王子寫道歉信
小王子返嚟同我講o個陣我真係差d發癲呀~
道歉信?

咩呀?家下邊個要向邊個道歉都未知,有無攪錯呀?


小王子爸爸send左個email比"聚寶堂"運動部部長"根肉人",問佢點解運動5好要罰留堂?係米上次"木頭人光榮引退音樂會"單o野所以"胡so勇"玩針對小王子,重有點解去打劍遲到一分鐘就要即刻罰留堂?(胡so勇規定如果打劍遲到一分鐘就要罰留堂)攪到小王子Cool牙覆診勁ma煩,遲到一分鐘都要罰我地要o係weekday請假帶小王子去覆診,學校係米一d彈性都比5到?

"根肉人"收到小王子爸爸個email即時搵"胡so勇"針,究竟佢攪咩?點解要罰小王子?
胡so勇根本5記得點解要罰小王子,條友根本上就只係針對小王子而罰佢,所以根肉人問起佢點解要罰小王子留堂佢都答5出~於是佢求其咁同根肉人講話﹣﹣>
          "因為小王子危險使用武器。"
(打劍有個規定係5可以亂舞把劍,如果5係就堂危險使用,要罰嘅~)

話就話小王子主修劍擎,但係好多時都係要練基本動作。所以5係堂堂都可以真係攞到把劍gar。我知道o個次上堂一開始胡so勇就罰小王子,堂堂一開始都要做熱身兼練基本動作,所以無理由會咁早掂到把劍,有咩理由會係"危險使用武器"?

我即時問小王子胡so勇罰佢o個陣佢地攞左劍未?小王子話o個時根本都重未掂到把劍。條友分明係無中生有,砌小王子生豬肉。

不過小王子爸爸話個堂5留都留左,如果再同根肉人咬o個時根本未攞劍就好似C9咁,今次就算數咁話。我係好激氣,但係無辨法。
不過根肉人應承我地以後cool牙覆診直接同佢講,佢比我地遲小小打劍.....
.......而呢個就係下集嘅導火線na~

想知後事如何?請留意下集分解na~










21 則留言:

  1. 早晨呀,個cake好靚!
    小朋友讀書就係咁,最怕有人玩針對,做亞媽就好心痛!

    回覆刪除
  2. 佢真係好衰呀......幾時可以唔駛佢教.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要小王子一日打劍都好難見5到佢,最衰個仔鬼咁中意打劍,5係轉第個運動就無事!

      刪除
  3. 搞錯呀! 咁都得, 我一定清清楚楚將日期時間地點, 每個fact記低佢, 到時有咩e郁, 實同佢搏過! 唔係得理不饒人, 而係保障小朋友唧, 我唔係職業病, 係母雞本能呀!

    回覆刪除
  4. 好緊張呀,下集幾時出? :p

    回覆刪除
  5. 好在對上仲有個阿頭跟進, 唔係都唔知點對付呢條胡SO勇!
    等你下集呀!

    回覆刪除
  6. 佢都好離譜喎!好似踩到佢條尾咁!駛唔駛咁樣對小朋友啊~

    回覆刪除
  7. 胡so勇真係好衰格喎~~~好心急想知道下集點收科呀!!!!

    回覆刪除
  8. 好過份啊!依d先生根本對小朋友無愛心,揾小朋友出氣,根本就吾應該做先生。其實係吾應該同筋肉人拗,不過亦好應該比佢知道鬍鬚勇老屈既情況,因為我吾覺得鬍鬚勇會罷休咯!

    回覆刪除
  9. 男人老狗針對個細路都好無聊啫, 好想睇你地點反擊!!!

    回覆刪除
  10. 好衰呀,咁嘅人有乜資格做老師?!

    回覆刪除